Hej,
Fick igår den 15 juli följande sms:
Vi har viktig information om ditt mobilavtal som du har hos oss på Tre. När du har tid, ring oss på 020-0751809, vardagar 09-18, fredagar 09-15, Hälsningar Tre
Avreg: skicka TRESTOPP till 71550
Ringde tyvärr upp och kände att personen som svarade endast ville sälja nytt och dyrare abonnemang, avslutade snabbt samtalet och kontaktade närmsta 3-butik. Personalen förstod inte vad det var och inget fanns i deras dator om sms:et eller samtalet.
Kollade vart numret gick och får då ollia hänvisningar men också till 3.
Misstänker bedrägeriförsök.
Borde kanske kollas upp av 3 eller hur?
/Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej @Lelo .
Det är väldigt bra att du hör av dig om du misstänker att det är ett bedrägeri, alltid bäst att vara på den säkra sidan
Du kan dock vara helt lugn. Det kommer från oss på Tre
Det är väldigt bra att du hör av dig om du misstänker att det är ett bedrägeri, alltid bäst att vara på den säkra sidan
Du kan dock vara helt lugn. Det kommer från oss på Tre
Trots att jag blockerade numret så ringde dom igen, hade då ändrat slutsiffran.
Även om du säger dom ringer från Tre så känns detta inte seriöst, all kontakt från er bör ske via Mitt3.
Även om du säger dom ringer från Tre så känns detta inte seriöst, all kontakt från er bör ske via Mitt3.
Väldigt trist att läsa att du känner på det viset. Dock är det ingen dum idé gällande Mitt3, det tar vi med oss
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.