Skip to main content
Registrerad användare
March 21, 2019
Besvarat

Behålla mitt abonnemang

• March 21, 2019
  • 6 svar
  • 387 visningar
Hur gör jag om jag vill behålla mitt abonnemang men lägga till en ny mobil. Abonnemanget löper ut i maj
    Bäst svar av Nils
    Hej @AnnaLe och varmt välkommen till 3Community! 😁

Vid en förlängning med en ny telefon behöver man välja någon av dom abonnemangsformer vi erbjuder i dagsläget vilket är 3Surfa. Har du en äldre abonnemangsform är det alltså ej möjligt att fortsätta med det i samband med en förlängning med en ny telefon.

Dom nya abonnemangen är dock väldigt bra så vi kan säkert hitta något som passar dig. Ta gärna kontakt med vår kundservice så hjälper dom dig kika på vad som skulle vara bäst för dig.

6 svar

Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    March 21, 2019
    Hej, du kan alltid välja att förlänga abonnemanget och lägga till en ny mobil, antingen via hemsidan eller via kundservice (självklart i butik också!)
    Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
    AnnaLeTrådskapare
    Registrerad användare
    March 21, 2019
    Det verkar inte funka då mitt abonnemang inte finns längre, och jag vill behålla det jag har
    Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    March 21, 2019
    Märkligt, är det på hemsidan då?
    Du borde kunna välja förläng abonnemang.

Vad för typ av abonnemang har du?
    Mär det abonnemangs-typen du vill behålla eller är det numret som är det primära?
    Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
    Nils
    Moderator
    NilsModeratorSvar
    Moderator
    March 25, 2019
    Hej @AnnaLe och varmt välkommen till 3Community! 😁

Vid en förlängning med en ny telefon behöver man välja någon av dom abonnemangsformer vi erbjuder i dagsläget vilket är 3Surfa. Har du en äldre abonnemangsform är det alltså ej möjligt att fortsätta med det i samband med en förlängning med en ny telefon.

Dom nya abonnemangen är dock väldigt bra så vi kan säkert hitta något som passar dig. Ta gärna kontakt med vår kundservice så hjälper dom dig kika på vad som skulle vara bäst för dig.
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Nykomling
    November 3, 2021

Hej jag undrar om jag kan behålla nuvarande abonnemang?? Om man vill köpa ett nytt telefon??

Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    November 3, 2021

Hej jag undrar om jag kan behålla nuvarande abonnemang?? Om man vill köpa ett nytt telefon??

Det kan man absolut. 
    jag gjorde så med min telefon. Du väljer ”bara telefon” online eller köper du i butik pratar du bara med dem ang det.