Skip to main content
Svar

Behöver jag göra något mer efter förlängning?

• July 2, 2025
  • 1 svar
  • 121 visningar

Jag tänker att min router är 1 år så det behöver inte skickas ut en ny. Jag vill även förlänga mitt brevband rakt av. 
jag chattade med er igår men han avrundade innan jag fick svar på frågan om jag behövde signera något. Han skrev dock att jag kunde behålla mina tidigare villkor.
Ska jag signera något?

Kommer mitt bredband fortgå med samma pris som vanligt?

varför behöver jag förlänga i såna fall?

När jag tänkte förlänga idag, via länk ni skickat så får jag en ny router och det vill jag inte ha?

vad förväntas av mig ? Okej om ni ringer mig!!

MVH Jonna

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@Stngnssnd25!

Jag flyttade din kommentar till ett eget inlägg - jag hoppas att det är ok 😊

Ifall du är nöjd med din nuvarande router, så behöver du egentligen inte göra något alls. Ditt abonnemang löper vidare med ditt befintliga pris och villkor tills du aktivt väljer att förlänga eller avsluta ditt abonnemang. Men du kan också förlänga abonnemanget av andra anledningar än en ny router såsom att byta surfmängd eller hastighet.

Ledsen att chatten bröts när du var i kontakt med oss! För att kontrollera ifall ditt abonnemang blivit förlängt så kan du kolla din mejl-inkorg, då det skickas alltid ut en bekräftelse i samband med förlängning. Du kan även inne på Mitt3 se ditt nuvarande abonnemang, pris med mera!

Återkom ifall du har några ytterligare frågor eller funderingar 🕺

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • July 7, 2025

Hejsan ​@Stngnssnd25!

Jag flyttade din kommentar till ett eget inlägg - jag hoppas att det är ok 😊

Ifall du är nöjd med din nuvarande router, så behöver du egentligen inte göra något alls. Ditt abonnemang löper vidare med ditt befintliga pris och villkor tills du aktivt väljer att förlänga eller avsluta ditt abonnemang. Men du kan också förlänga abonnemanget av andra anledningar än en ny router såsom att byta surfmängd eller hastighet.

Ledsen att chatten bröts när du var i kontakt med oss! För att kontrollera ifall ditt abonnemang blivit förlängt så kan du kolla din mejl-inkorg, då det skickas alltid ut en bekräftelse i samband med förlängning. Du kan även inne på Mitt3 se ditt nuvarande abonnemang, pris med mera!

Återkom ifall du har några ytterligare frågor eller funderingar 🕺