Besvarat

Behöver nytt Simkort

  • 24 October 2018
  • 1 svar
  • 398 visningar

Jag håller mig till de lite billigare luraran och har nu köpt mig en Huawei P Smart
Behöver alltså ett simkort till en sådan lur det det till J:an är fort stort.

Det fixar väl ni, skickar hem ett. Är för tillfället lite invalidiserad så har svårt att ta mig till er butik i Sollentuna centrum, den som ligger närmast mig.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Tristan 25 October 2018, 14:26

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Alexandra!

3Community är inte en del av Tre:s Kundservice och då de flesta som svarar här inte är anställda hos Tre har vi inga möjligheter att göra några SIM-kortsbeställningar.

Du kan däremot själv beställa ett nytt SIM-kort genom att ringa 300 i din gamla mobil och i knappvalet välja nytt SIM-kort. De triple-SIM som skickas ut numera passar i alla former av mobiltelefoner.

Det är också möjligt att via Mitt3 i appen eller på Tre.se beställa ett nytt SIM-kort genom att klicka på fliken "Abonnemang" och därefter välja "Beställa/Aktivera nytt SIM-kort".

Om du hellre vill det kan du även ta kontakt med Kundservice och låta dem hjälpa dig med en beställning av nytt SIM-kort.

Hoppas att ovanstående var dig behjälpligt. : )

Svara