Hej!
Jag har väntat på bekräftelse av nummerflytt. Nu har jag fått mail om det samt att Telia meddelat att de förstått att jag byter operatör. Varför går det ändå inte att aktivera abbonemanget på min egen mobil ??
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Svar
Bekräftelse av nummerflytt
Bäst svar av Tristan
Hej!
Om du inte kan använda det SIMkort du har fått från 3 och det temporära nummer till vilket du har begärt nummerflytt från Telia så kan det bero på ett antal olika faktorer.
Har du aktiverat det SIMkort du har fått från oss enligt instruktioner?
Följ annars informationen här:
Aktivering
Om SIMkortet har blivit aktiverat men du ändå inte kan nyttja det kan det bero på att din mobil är låst till en annan operatör, då måste du kontakta den operatören för upplåsning, eller så stödjer inte den mobil du använder 3G/4G-nät utan är en GSM-telefon.
Om du inte kan använda det SIMkort du har fått från 3 och det temporära nummer till vilket du har begärt nummerflytt från Telia så kan det bero på ett antal olika faktorer.
Har du aktiverat det SIMkort du har fått från oss enligt instruktioner?
Följ annars informationen här:
Aktivering
Om SIMkortet har blivit aktiverat men du ändå inte kan nyttja det kan det bero på att din mobil är låst till en annan operatör, då måste du kontakta den operatören för upplåsning, eller så stödjer inte den mobil du använder 3G/4G-nät utan är en GSM-telefon.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

