Hej!
Jag har väntat på bekräftelse av nummerflytt. Nu har jag fått mail om det samt att Telia meddelat att de förstått att jag byter operatör. Varför går det ändå inte att aktivera abbonemanget på min egen mobil ??
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej!
Om du inte kan använda det SIMkort du har fått från 3 och det temporära nummer till vilket du har begärt nummerflytt från Telia så kan det bero på ett antal olika faktorer.
Har du aktiverat det SIMkort du har fått från oss enligt instruktioner?
Följ annars informationen här:
Aktivering
Om SIMkortet har blivit aktiverat men du ändå inte kan nyttja det kan det bero på att din mobil är låst till en annan operatör, då måste du kontakta den operatören för upplåsning, eller så stödjer inte den mobil du använder 3G/4G-nät utan är en GSM-telefon.
Om du inte kan använda det SIMkort du har fått från 3 och det temporära nummer till vilket du har begärt nummerflytt från Telia så kan det bero på ett antal olika faktorer.
Har du aktiverat det SIMkort du har fått från oss enligt instruktioner?
Följ annars informationen här:
Aktivering
Om SIMkortet har blivit aktiverat men du ändå inte kan nyttja det kan det bero på att din mobil är låst till en annan operatör, då måste du kontakta den operatören för upplåsning, eller så stödjer inte den mobil du använder 3G/4G-nät utan är en GSM-telefon.
Halloj @Iramsle !
Varmt välkommen till vårt härliga community - jättekul att se dig här!
Hur har det gått? Hjälpte Tristans svar dig med att få igång ditt abonnemang och med din nummerflytt? Glöm inte att markera det som "Bästa svar" i sånt fall så att vi andra också vet att det fungerade.
Hoppas att du har en finfin vecka!
Varmt välkommen till vårt härliga community - jättekul att se dig här!
Hur har det gått? Hjälpte Tristans svar dig med att få igång ditt abonnemang och med din nummerflytt? Glöm inte att markera det som "Bästa svar" i sånt fall så att vi andra också vet att det fungerade.
Hoppas att du har en finfin vecka!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.