Besvarat

Bekräftelse på avslut av abonnemang

  • 10 juni 2018
  • 3 svar
  • 384 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Tre! Är mina 2 abonnemang avslutade förutom 100 GB Hemma?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Erik 11 juni 2018, 11:02

Hej Cilla och varmt välkommen till 3Community! Tack för din fråga. ☺
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.

Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Cilla och varmt välkommen till 3Community! Tack för din fråga. ☺
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.

Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.
Hej!

Prenumerationen har ett år. Kan jag avbryta abonnemanget och bara betala för telefonen
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Fahad! Vad kul att du hittade hit. :)

Om du har avbetalning på din mobil går det inte att avsluta abonnemanget då dessa delar hänger ihop.
Själva bindningstiden kan avbrytas men då mot en slutfaktura på resterande tid.

Så beroende på vad du är ute efter så finns det två olika alternativ:

  • Slutbetala mobilavgiften och betala enbart för abonnemanget
  • Ta en slutfaktura på bägge avgifter

Svara