Skip to main content
Svar

Bekräftelse på avslut av abonnemang

  • June 10, 2018
  • 3 svar
  • 682 visningar

  • Registrerad användare
Tre! Är mina 2 abonnemang avslutade förutom 100 GB Hemma?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Hej Cilla och varmt välkommen till 3Community! Tack för din fråga. ☺️
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.

Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.

3 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • June 11, 2018
Hej Cilla och varmt välkommen till 3Community! Tack för din fråga. ☺️
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.

Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.

  • Nykomling
  • March 1, 2019
Hej!

Prenumerationen har ett år. Kan jag avbryta abonnemanget och bara betala för telefonen

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • March 1, 2019
Hej Fahad! Vad kul att du hittade hit. :)

Om du har avbetalning på din mobil går det inte att avsluta abonnemanget då dessa delar hänger ihop.
Själva bindningstiden kan avbrytas men då mot en slutfaktura på resterande tid.

Så beroende på vad du är ute efter så finns det två olika alternativ:

  • Slutbetala mobilavgiften och betala enbart för abonnemanget
  • Ta en slutfaktura på bägge avgifter