Tre! Är mina 2 abonnemang avslutade förutom 100 GB Hemma?
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Cilla och varmt välkommen till 3Community! Tack för din fråga.
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.
Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.
Har du redan sagt upp abonnemanget så kommer du att få ett SMS / Brev beroende på om det rör sig om mobilabonnemang eller bredband. Om du ska flytta ett nummer till en annan operatör kommer ditt mobilabonnemang att avslutas samma dag som flytten sker.
Om du vill vara 100% säker kan du naturligtvis kontakta vår kundservice så dubbelkollar vi!
Här kan du hitta mer information kring vad som gäller vid avslut.
Hej!
Prenumerationen har ett år. Kan jag avbryta abonnemanget och bara betala för telefonen
Prenumerationen har ett år. Kan jag avbryta abonnemanget och bara betala för telefonen
Hej Fahad! Vad kul att du hittade hit. :)
Om du har avbetalning på din mobil går det inte att avsluta abonnemanget då dessa delar hänger ihop.
Själva bindningstiden kan avbrytas men då mot en slutfaktura på resterande tid.
Så beroende på vad du är ute efter så finns det två olika alternativ:
Om du har avbetalning på din mobil går det inte att avsluta abonnemanget då dessa delar hänger ihop.
Själva bindningstiden kan avbrytas men då mot en slutfaktura på resterande tid.
Så beroende på vad du är ute efter så finns det två olika alternativ:
- Slutbetala mobilavgiften och betala enbart för abonnemanget
- Ta en slutfaktura på bägge avgifter
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.