Besvarat

Beställa abonnemang - Men det fungerar inte?

  • 8 November 2018
  • 3 svar
  • 1034 visningar

Hej jag har försökt beställa ett abonnemang hos er men de verkar inte gå så bra, jag undrar varför?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Pettersson 8 November 2018, 15:45

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

får du något felmeddelande när du försöker att genomföra din beställning?
ja detta får jag varje gång

a
Användarnivå 7
Emblem +40
Det meddelandet innebär att du inte kan teckna just det abonnemang + telefon som du önskar eftersom systemet anser att din kreditvärdighet inte är tillräckligt bra. Det kan handla om din inkomst, antalet förfrågningar du har om nya abonnemang/krediter, antalet lån eller delbetalningar du har, hur mycket lån/delbetalningar du har i förhållande till din inkomst osv.

Just detta går inte att komma förbi. De alternativ du har är de som visas på sidan:
  • Köpa mobilen kontant, dvs betala hela kostanden för mobiltelefonen direkt och använda ett kontantkort.
  • Ringa till 3s försäljningsavdelning och se om det finns något annat alternativ, exempelvis välja en billigare mobiltelefon eller mindre abonnemang.
Som sagt så kommer du inte kunna skaffa just det abonnemanget och mobilen som du har valt i beställningen - men andra alternativ kan vara möjliga.

Svara