Råkade beställa fel abonnemang. Vill ha med fri surf så att jag får airplug
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej Eva!
Om det har blivit fel i en beställning behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 på en vardag.
De hjälper dig då med ändringen ifråga ifall det är möjligt.
Värt att veta är att du kommer hamna sist i kön för leverans av just den modellen.
Om det har blivit fel i en beställning behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 på en vardag.
De hjälper dig då med ändringen ifråga ifall det är möjligt.
Värt att veta är att du kommer hamna sist i kön för leverans av just den modellen.
Stort tack för svar!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.