Råkade beställa fel abonnemang. Vill ha med fri surf så att jag får airplug
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Svar
Beställt fel abonnemang
Bäst svar av Tristan
Hej Eva!
Om det har blivit fel i en beställning behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 på en vardag.
De hjälper dig då med ändringen ifråga ifall det är möjligt.
Värt att veta är att du kommer hamna sist i kön för leverans av just den modellen.
Om det har blivit fel i en beställning behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 mellan 08 och 18 på en vardag.
De hjälper dig då med ändringen ifråga ifall det är möjligt.
Värt att veta är att du kommer hamna sist i kön för leverans av just den modellen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
