Besvarat

Beställt iPhone men angav fel mailadress

  • 14 september 2019
  • 3 svar
  • 242 visningar

Jag har beställt en iPhone 11 men skrev fel mailadress. Hur gör jag för att rätta till det?
icon

Bästa svar av Nils 18 september 2019, 14:57

Hejsan @Twinsister och varmt välkommen till forumet!

Tyvärr är det inte möjligt att ändra mailadress i en beställning man har gjort utan att isåfall lägga om beställningen. För detta behöver jag be dig ta kontakt med vår returavdelning. Du kan nå dom på nummer 0735 300 324.

Det är dock endast en bekräftelse på gjord beställning som skickas ut, och när du sedan har mottagit telefonen kan du uppdatera din anmälda adress direkt på Mitt3! 🙂
Visa original

3 svar

Har försökt beställa iPhone 11 men det gick inte nu när jag försöker så har AirPods gått från erbjudandet som jag hade och då har jag provat om och om så är besviken
Har försökt beställa iPhone 11 men det gick inte nu när jag försöker så har AirPods gått från erbjudandet som jag hade och då har jag provat om och om så är besviken
Hur ska jag göra för att få erbjudandet
Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Twinsister och varmt välkommen till forumet!

Tyvärr är det inte möjligt att ändra mailadress i en beställning man har gjort utan att isåfall lägga om beställningen. För detta behöver jag be dig ta kontakt med vår returavdelning. Du kan nå dom på nummer 0735 300 324.

Det är dock endast en bekräftelse på gjord beställning som skickas ut, och när du sedan har mottagit telefonen kan du uppdatera din anmälda adress direkt på Mitt3! 🙂

Svara