Skip to main content
Fråga

Bindningstid

  • 21 februari 2024
  • 1 svar
  • 228 visningar

Jag har, hela tiden, haft egen router och egna telefoner (2 st i ett familjeabonnemang). Nu har 3 satt mig på en bindningstid, utan mitt godkännande vilket stoppar mig när jag vill byta operatör.

Var vänlig TA BORT bindningstiden omgående

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 21 februari 2024

Då får du nog ringa kundtjänst. Detta är ett allmänt, öppet forum med vanliga kunder som användare (de flesta av oss).


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies