Besvarat

Bindningtid gått ut, ny telefon

  • 4 oktober 2018
  • 1 svar
  • 90 visningar

Min bindningstid har gått ut på mitt abonnemang men jag hittar inte vart jag kan förlänga och boka en ny telefon. Har hittat det en gång men minns inte vart. Fick tips på telefoner där men jag vill ha en annan.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bästa svar av Tristan 5 oktober 2018, 10:35

Hej Bullerbytjejen!

Du kan följa instruktionerna som finns i det röda fältet här ifall de förslag som finns på sidan inte innefattar en mobil som du själv är intresserad av.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Bullerbytjejen!

Du kan följa instruktionerna som finns i det röda fältet här ifall de förslag som finns på sidan inte innefattar en mobil som du själv är intresserad av.

Svara