Tjena , blev blåst av Viggo för ett tag sedan och betalar nu sjukt mycket mer i månaden ån vad jag gjorde innan . Vad ska jag göra ? Hur ska jag gå tillväga ? Det är så att nu när alla ringer och säger att dom är från 3 så klickar jag bara . Självklart skulle jag vilja lösa detta problem då jag gillar tre som operatör men går det inte så blir jag illa tvungen att byta ...
Sida 1 / 1
Hejsan @Jooakimlindberg och varmt välkommen till forumet!
Om du har tecknat abonnemang via Viggo och att något inte verkar stämma rekommenderar jag att du tar kontakt med vår kundservice över telefon som kan kika på ditt specifika ärende.
Du hittar kontaktuppgifter till kundservice direkt här.
Om du har tecknat abonnemang via Viggo och att något inte verkar stämma rekommenderar jag att du tar kontakt med vår kundservice över telefon som kan kika på ditt specifika ärende.
Du hittar kontaktuppgifter till kundservice direkt här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.