Bäst svar av Nils
Visa original
Hejsan @skurtan och varmt välkommen till 3Community! 🙂
Tråkigt när mobilen försvinner!
Det jag rekommenderar först och främst är att du spärrar abonnemanget/telefonen. Det kan du få hjälp med direkt via kundservice. Dom kan i samma veva då även skicka ut ett nytt SIM-kort till dig så att du kan använda abonnemanget i en annan telefon.
Håller din bindningstid på att gå ut kan du förlänga abonnemanget och då även beställa en ny telefon. Har du bindningstid kvar behöver du antingen köpa en ny telefon kontant, eller se över alternativ kring eventuell försäkring.
Tråkigt när mobilen försvinner!
Det jag rekommenderar först och främst är att du spärrar abonnemanget/telefonen. Det kan du få hjälp med direkt via kundservice. Dom kan i samma veva då även skicka ut ett nytt SIM-kort till dig så att du kan använda abonnemanget i en annan telefon.
Håller din bindningstid på att gå ut kan du förlänga abonnemanget och då även beställa en ny telefon. Har du bindningstid kvar behöver du antingen köpa en ny telefon kontant, eller se över alternativ kring eventuell försäkring.
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑