Hej. Jag har ett bundet abonnemang och ser på kundservice att det ska vara möjligt att byta abonnemang inom tre, även bundna sådana. Men, när jag kollar på mitt tre så står det att den inte finns något abonnemang jag kan byta till. Vad är den möjliga anledningen till detta?
Normalt sett går det bara att byta till en dyrare abonnemangsform under bindningstiden.
Vilket abonnemang har du och vilket vill du byta till?
Jag har 3 flex med 20gb och 3 världen. Men behöver också ny tfn. Var ovetande om att mitt abonnemang var bundet två år från förra sommaren (trots att jag inte köpte hårdvara när det tecknades). Så om det är möjligt vill jag byta inom tre och samtidigt köpa en telefon.
Jag har 3 flex med 20gb och 3 världen. Men behöver också ny tfn. Var ovetande om att mitt abonnemang var bundet två år från förra sommaren (trots att jag inte köpte hårdvara när det tecknades). Så om det är möjligt vill jag byta inom tre och samtidigt köpa en telefon.
Du vill ha mer surf osv?
För annars kan du ju lägga till en telefon på ditt abonnemang när du köper ny telefon..och behålla abonemanget as is.
Men om du samtidigt vill ändra i abonnemanget så skulle jag kontakta kundservice för att se vad som kan fixas eller besöka närmast butik
:)
Tack för svar. Nej, jag vill inte ändra abonnemanget, bara lägga på en telefon. Pratade med kundservice tidigare idag, och de verkade mena att det inte gick att lägga på en ny telefon förrän abonnemanget löpt ut… Hmm, jag ska in och rodda lite på mitt tre, annars får jag väl ringa igen.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.