Besvarat

Byta abonnemang till nästa steg

  • 13 November 2018
  • 3 svar
  • 347 visningar

Hej Tre, jag har varit kund hos er i många år och jag är en nöjd kund. Jag är så nöjd att jag föreslog min fru att överföra sitt abonnemang hos Telia 07XXXXXXXX till 3 och samtidigt köpa en ny telefon. Så har hon också agerat, men jag föreslog henne fel abonnemang. Kan inte ni hjälpa oss så att Siv Trulsson 19XXXXXXXXXX får ett abonnemang som passar hennes användande. Surf 10 GB och obegränsat antal samtal i Sverige. Jag tror att priset är 349 eller 399:- per månad. Ni ordnar detta och vi betalar via autogiro. Bindningstid 24 mån. Hälsningar Hans Trulsson 19XXXXXXXXXX.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Tretin 15 November 2018, 10:59

Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @HansT Gbg!

Varmt välkommen till vårt härliga forum! :)

Här i forumet så kan du få hjälp och hjälpa andra med frågor och funderingar gällande abonnemang, fakturor, mobiler och mycket mer. Med det sagt så är kundservice inte närvarande här i forumet - och det är ett öppet forum så därför har vi tagit bort personuppgifterna som du skrev för säkerhetsskull.

Gällande ditt ärende behöver du ta kontakt med kundservice för att få hjälp med det. Du kan kontakta kundservice här, antingen över telefon eller skriva till dom.

Sist men inte minst, ha en fortsatt underbar dag!
Tack för info och svar. Vi agerar via kundservice. Hälsningar Hans T
Användarnivå 4
Emblem +9
Tack för info och svar. Vi agerar via kundservice. Hälsningar Hans T

Strålande - återkom gärna hur det gick så att andra också vet hur man ska göra! 🙂

Svara