Besvarat

Byta telefon på befintlig abonnemang

  • 13 augusti 2018
  • 1 svar
  • 2026 visningar

Hej,
Vi har råkat ta sönder vår IPhone 7 till nummer -------. Kan jag uppgradera mitt nuvarande abonnemang med en ny telefon, än fast bidningstiden inte har gått ut? Förstår att det blir extrakostnad.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Nils 14 augusti 2018, 16:54

Hej Camilla! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du har möjligheten att få ut en ny hårdvara tidigast 3 månader innan den befintliga bindningstiden går ut. Om du har mer än tre månader kvar av abonnemanget kan du köpa ut resterande bindningstid och på så sätt förlänga ditt abonnemang med en ny telefon i förtid.

För att få hjälp med detta samt se över kostnad tar du kontakt direkt med kundservice. Du hittar kontaktuppgifter här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej Camilla! Varmt välkommen till 3Community! :-)

Du har möjligheten att få ut en ny hårdvara tidigast 3 månader innan den befintliga bindningstiden går ut. Om du har mer än tre månader kvar av abonnemanget kan du köpa ut resterande bindningstid och på så sätt förlänga ditt abonnemang med en ny telefon i förtid.

För att få hjälp med detta samt se över kostnad tar du kontakt direkt med kundservice. Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings