[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Chipsgeneralen
Visa originalBäst svar av Chipsgeneralen
Visa originalMitt abonnemang gick ut i oktober. Jag bestämde mig för en iPhone 11. Igår fick jag hem mobilen(iPhone 11). Jag är inte nöjd med den och vill kanske byta till iPhone 11 pro. Hur gör jag. Finns ingen retur sedel i paketet???
Hej, va tråkigt att du inte är nöjd. Vad är det som gör dig missnöjd? För som jag uppfattat det är iPhone 11 helt sjukt bra! :)
Här är tillvägagångssätt du ska följa om du vill returnera!
Varning för textvägg:
Ångerrätten gäller om du köper en vara eller tjänst på distans av Tre. På distans innefattar t ex via www.tre.se, över telefon med Tre eller utanför Tres affärslokaler. Om du ångrar ett sådant avtal ska du meddela 3Kundservice detta inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Inom 14 dagar efter sådant meddelande ska du sända tillbaka varan till Tre med den fraktsedel som för detta ändamål skickats till dig från Tre. Tre kan i vissa fall debitera dig för returkostnad, för närvarande 98 kr.
Tänk på att du är ansvarig för den värdeminskning som uppstår om du hanterar varan i större omfattning än vad som är nödvändigt för att fastställa varans egenskaper och funktion. Om du skickar tillbaka en vara som inte kan säljas som ny kommer vi att debitera dig för den kostnad som värdeminskningen innebär för oss. För att undvika betalningsskyldighet ber vi dig därför att inte använda produkten förrän du bestämt att du vill behålla den. Aktivera inte SIM-kort i mobilen/surfplattan och installera inte några program i terminalen du köpt av oss. Vi rekommenderar att du behåller plastskyddsfilmen på display och baksida, och att du skickar med originalförpackningen. Skicka också med eventuella tillbehör kampanjvaror du mottagit tillsammans med din hårdvara.
Kontakta vår Kundservice på 0771 - 735 300 eller ring 300 från din 3Mobil om du vill ångra ditt köp. Kundservice har öppet kl. 08-18 på vardagar. När du har pratat med Kundservice kommer vi att skicka en fraktsedel till dig som du använder när du skickar tillbaka din produkt. Tänk på att produkten måste skickas tillbaka till oss inom 30 dagar.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑