Skip to main content

Hej, jag har en Huawei p40 Pro och innan jag köpte den visste jag inte alla extrema problem som den skulle utsätta mig för då den inte har Google-tjänster. Jag har försäkring på den så pass att om den går sönder (vilket den har nu under en olycka på gymmet) kommer jag att få en ny. 

Eftersom jag är less på denna telefonen och måste använda min gamla telefon för att använda Kivra, Bank-ID och göra köp online så undrar jag om jag kan byta till en telefon som är billigare eller vid samma pris, t.ex. som en iPhone 12 som är 700kr billigare. 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang

Hej @Robin0720 och välkommen hit till 3Community.

Riktigt trist att läsa att telefonen gått sönder på gymmet. 

Vid ett försäkringsärende går det inte att byta telefonen mot en annan modell än den telefonenmodell som ärendet avser.

Du kan dock alltid logga in på Mitt3 för att se över din bindningstid. Väl där framgår det om du skulle kunna förlänga ditt abonnemang med en ny telefon eller ej.

 

 


Hej jag har en helt trasig telefon går inte att göra något på den. Från ok till att inte kunna göra något. Vad gör jag har 3 trygg försäkring 

Mvh Mia


Lämna en kommentar