Besvarat

Byte av abonnemang till 3Liten

  • 7 April 2019
  • 3 svar
  • 1141 visningar

Hej!

På min faktura har ni bytt abonnemang per den 21 mars.
Jag har 3Pott 69 men ni har bytt till 3Liten 5 GB.
Jag vill inte ha något annat än det jag hade!!!!
Varför????

Hälsningar
Gerth
icon

Bäst svar av Tretin 8 April 2019, 13:11

Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Gerth!

Varmt välkommen till forumet! :-)

Anledningen varför vi genomför denna migrering av abonnemang är en storstädning av abonnemangsformar som vi inte längre har i försäljning. Det gör vi för att både underlätta intern kommunikation kring våra abonnemang, men även extern kommunikation om vad våra abonnemang erbjuder. Dom nya abonnemangsformarna som kunder med äldre abonnemangsformar får har vi försökt att göra så fördelaktiga som möjligt utifrån hur man använder sitt abonnemang.
Hej!
Detta innebär för mig en väsentlig fördyrning samtidigt som jag får produkter jag inte vill ha.
Se hur mycket jag har ringt för och hur mycket jag har surfat för historiskt?

Vad blir min månadskostnad nu? Jag har betalt 69:- / månad. Hur många procents fördyrning blir det för mig?
Hälsningar
Gerth
Användarnivå 4
Emblem +9
Om du har fått SMS om att du kommer att få 3Liten 5GB blir din nya månadskostnad 99 kronor i månaden. Du kan läsa mer om 3Liten 5GB här på vår hemsida. Vi uppdaterar ditt abonnemang till något vi tror att du kommer tycka om, men om du inte accepterar förändringen har du såklart rätt att säga upp ditt abonnemang. Du avslutar ditt abonnemang genom att kontakta vår kundservice.

Svara