Besvarat

Byte av operatör

  • 10 November 2018
  • 2 svar
  • 455 visningar

Jag beställde en ny telefon + abonnemang från 3 för två veckor sedan med nummerflytt ifrån tele2. Är det något som vet om 3 sköter allt och avslutar mitt gamla abonnemang på tele2 eller måste man göra de själv?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Pettersson 10 November 2018, 14:18

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Jag skulle rekommendera dig att du kontaktar Tele2 bara för att säkerställa så att abonnemanget avslutas helt.

Men generellt sett så avslutas alltid abonnemang när numret flyttas till en annan operatör, så länge man inte har någon bindningstid eller annat som blockerar. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +9
Hallojsan @bladstromamanda!

Hur har det gått med nummerflytten? :)

Återkom gärna hur du gjort för att flytta ditt nummer så att vi andra också vet hur vi ska göra

Svara