Besvarat

Dela obegränsad surf när en åker utomlands?

  • 29 June 2022
  • 7 svar
  • 803 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej!

Jag och mina två barn delar på samma surfpott, med obegränsad surf. Hur funkar det när ett av mina barn åker utomlands (inom EU) och vi andra två stannar hemma? Har barnet som åker utomlands 60 GB att surfa för, och vi två som är kvar hemma fortfarande obegränsad surf?

 

icon

Bäst svar av Pettersson 29 June 2022, 13:48

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@akw Hej,

 

det du skriver stämmer bra. 3Extra Användare kan inom EU/EES (eller 3Världen-länder om den tjänsten finns på abonnemanget) använda 60GB data per månad och abonnemang. De abonnemang som är i Sverige kan fortsatt surfa som vanligt. 

Hej!

Jag åker till Egypten från 16/7 till 13/8 . 

Jag kommer att jobba därifrån  på distans ( digitalt)  , jobbar som läkare digitalt . 

Jag önskar följande !

Obegränsad sur samt reducerad pris på telefonsamtal . Då kommer jag att ringa flera kunder i Sverige från Egypten  . 

Tacksamt för bra  och snabbt förslag !

MVH

Khalid Kashwa 

07xxxxxxxx

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻, @Khalid Kashwa 

 

Då detta är ett forum och inte support , så kan vi bara hjälpa med tips och tankar . Tror nog det är bäst du hör av dig till kundservice på telefon , för att se över så allt funkar som du önskar . 
 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Om du nu har obegränsad surf här i Sverige , så har du 60 GB utomlands / 30 dagar & även 3världen .  Om du ska ha videosamtal så kan det dra iväg möjligtvis . Men hör av dig till kundtjänst , är nog bäst . 
 

En idé är möjligtvis att använda en lokal operatör om det nu blir billigare eller smidigare , om man har extra simkort plats , e-sim eller vanligt simkort . Eller byter helt enkelt mellan 2 fysiska sim kort . 
 

Med vänlig hälsning, F 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Khalid Kashwa Hej,