ubbla abbonemang i misstag på tel efter fabriks återställning, behöver hjälp
Hej, vad är det du menar? Har du lyckats fixa 2 Esim i telefonen?
i sådana fall är det under mobilnät- som du hanterar dina olika kort i telefonen.
Ja e simmet skulle avlutas och ersättas med ed fysiskt, efter fabriks återställningen, men dom förnyade det och la till ett nytt nummer på ett till abonnemang, så jag måste styra upp det med 3 i morgon, skulle ju bara hämta ( byt nr på 3 & det är ju gratis.
3 är helt bedrövliga att ha att göra med, dom var bra för en 9 år sedan men har det gått rakt utför utför!
rinfde 3 supporten angående problemet men han dom svarade var helt okunnig & nonchalant. Den långpannan skickade ( kopplade mig til Apple support & dom har ju inget med abonnemang att göra, skön kommen tar ifrån Apple advisern, citat: undrar om killen klarar att skala en banan
Håll dig långt borta från 3 var hans råd!
hippas att dom inte börjar jävlas imorgon, när dom gjort ett så grovt misstag. 3 = där kunden alltid har fel
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.