fakruta

  • 21 October 2022
  • 2 svar
  • 24 visningar

Hej! Jag fick sms av er att föregående månads faktura inte var betald. Jag kontaktade er via kundtjänst förra veckan och bad om uppskov på en vecka. Betalningen var inlagd men att har dragits emellan så den blev aldrig betald. Nu är det bara helgen kvar till löning och därför tänkte ja fråga om det är möjligt att lägga ihop kommande och föregående månads faktura till en. Onödigt att behöva bli spärrad såhär veckan innan lön. Är detta möjligt?

 

 


2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Elitborgen Hej,

 

det bästa är om du kontaktar kundservice via chatt eller telefon igen för att se över om det finns någon sådan möjlighet. 

Användarnivå 6
Emblem +40

@Elitborgen 

Ser du inte föregående obetald faktura , samt kommande faktura denna månaden. Inne på inloggningen i mitt3 i app eller webbläsare ?  Och därifrån betala båda . En i taget kanske . Man kan se dom utan att behöva logga in med bankID. Men om man ska göra något , så är det legitimera sig med bankID.

Det är aldrig samma ocr nummer på fakturorna , men dom kopplas till ditt fasta kundnummer. Så då bör man kunna betala in , om det nu är korrekta fakturor som finns för dig .

Men är som ovan säger , Kundservice på telefon är bäst och snacka med så det blir löst.

Mvh F

 

Svara