Hej,
om en prisjustering har skett ska du ha fått infoformation om det via mail eller SMS en period innan. Har du en pågående bindningstid sker förändringen när bindningstiden har gått ut, om du har informerats om detta.
Gällande 4G/5G. I vilken stad befinner du dig samt vilken telefon är det du har?
Jag har en bindningstid. Dock var överenskommelsen första 3 månaderna 0kr därefter 199kr i månaden. Varför jag reagerar nu var för just det smset du menar, det har jag fått. Då jag gick in kollade och då har jag istället 248kr i månaden. Jag antar att jag har signerat för detta men såhär ska det inte gå till. Man säger något och därefter är det inte enligt överenskommelsen.
jag skulle gärna vilja se avtalet jag signerat på.
monilen är inte med i abonnemanget och det är en iPhone 12 och jag bor i Karlshamn.
Hej @Jonathan_M, varmt välkommen till 3Community! 
Precis som @Pettersson skriver sker prisförändringen i samband med att bindningstiden för ditt nuvarande avtal går ut. Du kan se hur långt du har kvar av din bindningstid genom att:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på ditt abonnemang
- Se bindningstid
För att se ditt/dina avtal hos oss gör du följande:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på Inställningar
- Under rubriken Avtalsdokument klickar du på Läs dina avtalsdokument
Gällande 5G så finns i skrivande stund inget 5G-nät i Karlshamn, därav ser du att du har 4G och inte 5G. Mobiltelefonen och abonnemanget som du har stödjer 5G. Du kan se planerad utbyggnad i Karlshamn här. Sök på din adress och välj sedan Utbyggnad.