Hej min gamla abonnemang hos Comviq fortsätter ta betalning för den gamla abonnemang. Ni sa att ni skulle hjälpa mig att säga upp det abonnemang hos Comviq, hur kommer det sig att de fortsätter skicka in fakturor till mig?
// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Pettersson
Hej,
valde du att flytta över ditt nummer från Comviq när du bytte operatör? Då borde abonnemanget ha avslutats så länge du inte har någon bindningstid eller liknande kvar på det. Ofta faktureras abonnemang i efterskott, så det är inte så att den fakturan då fått endast är för den sista månaden?
valde du att flytta över ditt nummer från Comviq när du bytte operatör? Då borde abonnemanget ha avslutats så länge du inte har någon bindningstid eller liknande kvar på det. Ofta faktureras abonnemang i efterskott, så det är inte så att den fakturan då fått endast är för den sista månaden?
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!