Fråga

Familjeabonnemang

  • 21 May 2023
  • 1 svar
  • 392 visningar

Hej

Både jag och frun är kunder sedan länge och vi funderar nu på ett familjeabonnemang. Betyder det att en av oss måste säga upp sitt abonnemang för det det ska funka? Kan man lägg till befintliga 3-nummer, eller gäller det bara från andra operatörer?

/J


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Joxah 

Jag skulle inte tro att av någon av er behöver säga upp något . Beror nog möjligtvis på om dagens abonnemang står på var för sig och inte på en huvudabonnemangs-ägare.Eftersom huvudägaren av abonnemanget står för räkningen.
Sen vill man ju gärna ha kvar sitt telefonnummer när man gör förändringar 😉.

Sen kan det nog spela in lite om man har några bindningstider på det man redan har idag. Men jag skulle tipsa om kontakta 3 Kundservice , så kan dom lätt och smidigt se över och hjälpa er med era önskemål. Finns kontaktuppgifter längre ner .

“Den som har huvudabonnemanget väljer fritt vilka personer - eller andra enheter - den vill lägga till. Det behöver varken vara familjemedlemmar eller personer som är skrivna på samma adress. Och är det en pryl så kan det till exempel vara en iPad eller annan pryl som skulle må gott av ett billigare abonnemang. “

 

Hur skaffar jag Extra användare?

Det kan du göra enklast själv här.
Det går även att besöka en 3Butik, ringa eller chatta med oss. 
Kontakta oss

 

Svara