Skip to main content
Svar

familjedelning av surf funkar inte

• May 29, 2025
  • 5 svar
  • 103 visningar

Jag familjedelar surf med min dottet men internet funkar inte. Mobildata är påslaget på hans telefon. Vad är felet? 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Jag familjedelar surf med min dottet men internet funkar inte. Mobildata är påslaget på hans telefon. Vad är felet? 

@Malgil Har personen i fråga 3 Extra Användare knutet till ert huvudabonnemang? Har huvudabonnemanget mobildata kvar att använda? 

5 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

@Malgil Har personen i fråga 3 Extra Användare knutet till ert huvudabonnemang? Har huvudabonnemanget mobildata kvar att använda? 

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • June 3, 2025

Hej ​@Malgil, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Har du hunnit kika på det ​@Martin 3 kund i 19år skrev?

Återkom gärna så kikar vi vidare på detta!

• Nykomling
  • October 13, 2025

Hej, jag förde över dottern till familjeabbonemanget. Men hon har ingen surf kvar första dagen. Jag har 200 gb så hon borde ha massa eftersom vi delar. 
Vad är fel? 

• Nykomling
  • October 23, 2025

Varför lurar folk dig, för att ditt internet är det värsta du någonsin haft.Den fungerar inte på Noahsgatan i Eskilstuna.Jag ska kontakta mitt facket.

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • October 23, 2025

Hej ​@Lomberg79, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ber om ursäkt för det sena svaret!

Mest troligt behöver datadelning aktiveras på ditt abonnemang. Datadelningen är kostnadsfri, men krävs för att familjeabonnemang ska kunna ta del av surfen från huvudabonnemanget. Funktionen kan aktiveras av kundservice, så jag rekommenderar att du hör av dig dit! 🙂