Skip to main content
Besvarat

Fel adress vid beställning

  • 15 september 2019
  • 3 svar
  • 262 visningar

Hej
Jag har beställd en ny iphone med abonnemang från er men tyvärr den adress som står på avtalet stämmer inte och är min gamla adress. Jag har nyligen flyttad och nu försökte uppdatera min fakturaadress iaf.
Tacksam om min beställning skickas till rätt ombud i Huvudsta.
Mvh,
Ladan Mansouri

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Hej @Ladan Mansouri.

Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.

Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone 😃.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 17 september 2019
Hej @Ladan Mansouri.

Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.

Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone 😃.

Hej
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 17 september 2019
Ladan Mansouri skrev:
Hej
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan


Det låter perfekt 😄.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies