Hej
Jag har beställd en ny iphone med abonnemang från er men tyvärr den adress som står på avtalet stämmer inte och är min gamla adress. Jag har nyligen flyttad och nu försökte uppdatera min fakturaadress iaf.
Tacksam om min beställning skickas till rätt ombud i Huvudsta.
Mvh,
Ladan Mansouri
>Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Ladan Mansouri .
Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.
Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone .
Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.
Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone .
Hej
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan
Det låter perfekt .
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.