Besvarat

Fel beställning.


Jag har råkat tabba mig totalt. Skulle beställa ett abbomang men såg när jag va färdig att det inte va s9 plus... Hur går jag till väga ? Antar att de blir dyrare

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Chipsgeneralen 13 januari 2019, 08:52

Hej, när beställde du? För du har 14 dagars ångerrätt du kan säga ut. Ring kundservice och berätta problemet, så kommer det lösa sig 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej, när beställde du? För du har 14 dagars ångerrätt du kan säga ut. Ring kundservice och berätta problemet, så kommer det lösa sig 🙂

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings