Skip to main content
Svar

Fel mängd surf i abonnemanget

• May 14, 2025
  • 2 svar
  • 76 visningar

Hej,

jag skaffade precis en ny telefon och förlängde abonnemanget. 
Då fick jag erbjudandet om dubbel surf alltså att jag skulle få 50gb när jag signade på för ert 25gb abonnemang. 

Sen skulle jag även få en länk så att jag kunde skicka in min gamla mobil för att få sänka abonnemangskostnaden. Vilket jag inte har fått. 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Hej,

Då fick jag erbjudandet om dubbel surf alltså att jag skulle få 50gb när jag signade på för ert 25gb abonnemang. 

Sen skulle jag även få en länk så att jag kunde skicka in min gamla mobil för att få sänka abonnemangskostnaden. Vilket jag inte har fått. 

@Tonie Hej 🙌

Här kommer länken till 3 Återvinn som ni ska använda er av att återvinna er gamla mobil; 

https://3atervinn.foxway.tech/

Angående ditt abonnemang så hade 3 nyligen erbjudande om dubbel surf vid tecknande av abonnemang, är det det ni syftar på?? 

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Hej,

@Tonie Hej 🙌

Här kommer länken till 3 Återvinn som ni ska använda er av att återvinna er gamla mobil; 

https://3atervinn.foxway.tech/

Angående ditt abonnemang så hade 3 nyligen erbjudande om dubbel surf vid tecknande av abonnemang, är det det ni syftar på?? 

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • May 19, 2025

Hej ​@Tonie, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Gällande dubbel surf… jag skulle rekommendera att du kikar på Mitt3 för att se om din surfmängd överensstämmer med vad som utlovats. Såhär gör du:

1. Logga in på Mitt3
  2. Kolla på ditt abonnemang för att se totala mängden surf som du har varje månad

På fakturor bör ditt abonnemang specificeras som 3Flexibel 25GB. Detta eftersom abonnemanget heter just 3Flexibel 25GB. Däremot kan det ändå vara så att du har fått dubbla mängden surf, vilket du alltså bör kunna se på Mitt3!

Återkom gärna med hur det ser ut när du kikat! 😊