Felfakturerat

  • 25 August 2022
  • 1 svar
  • 40 visningar

Hej!

Har tagit bort försäkring på 119kr i månaden på appen men jag betalar fortfarande 50kr i månaden både förra och denna månaden ? Jag har tagit bort försökringen, fakturera mig inte för det. Och ta bort betalningen.

Vänligen, Paula.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan🙂 , @PaulaMHansson 

Är du säker på att det är 3 försäkringen som kostar 50 kr på din faktura . För dom olika försäkringarna finns i dessa olika prisklasser som bilden visar nedan . Så som du nämner hade du en försäkring på 119 kr.

Är det möjligtvis fakturaavgift du syftar på ? Om du betalar via att få pappersfaktura och inte E-faktura eller Autogiro . Så ligger det en kostnad på fakturavgift på 49 kr /månaden. Om man vill bli av med den kostnaden, så är det E-faktura eller Autogiro man får ansöka om , så får man betalningen digitalt.

 

 

Om det inte är fakturaavgiften , och det försäkring som det står . Så är det bra om du kontaktar kundservice på telefon via kontaktuppgifter i länken nedan. Så kan dom se över ditt ärende.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F

Svara