Skip to main content
Svar

Felmeddelande vid förlängning.

  • September 26, 2018
  • 3 svar
  • 168 visningar

Försöker beställa den nya telefonen via den nya dealen som går ut den 28/9. Men det går inte.
Min bindningstid gick ut nu i sept-18, nån som har tips eller kan hjälpa mig?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Om du inte får det att fungera via hemsidan föreslår jag att du tar kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för att få hjälp med beställningen.

3 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • September 27, 2018
Hej Fille!

Vad menar du med att det inte går - får du något felmeddelande?

Det ska bara vara att följa instruktionerna i det röda fältet en bit ner på denna sidan.

  • Trådskapare
  • Nykomling
  • September 27, 2018
Kommer upp ”hoppsan, det gick inte ... testa igen..”
mitt abonnemang går ut nu i sept och ska väl gå att förlänga då med en XS?
testade nu igen på morgonen men vill sig inte..

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 27, 2018
Om du inte får det att fungera via hemsidan föreslår jag att du tar kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för att få hjälp med beställningen.