Skip to main content
Besvarat

finns det ingen epostadress till supporten

  • 19 maj 2024
  • 1 svar
  • 23 visningar

Beställde en ny telefon i fredags, den 17/5.
Kom på direkt att jag vill ändra från 128gb till 256gb
ringde direkt till försäljningsavd
jovisst, det gick utmärkt, “ska tala med min kollega ny bekräftelse kommer”…
men:
Ingen ny bekräftelse kom!!!
Nu är jag rädd att jag ska missa kampanjen som går idagh !9/5.
och det som är märkligt: Jag hittar ingen epostadress till supporten.
Jag skulle gärna vilja eposta ett meddelande som försäljningsavd harf på månd morgon.
 

Bäst svar av Pettersson

@larsbertikl Hej, 

 

Har du möjlighet att ringa till Tre på måndag morgon tror jag att det är den bästa lösningen, eftersom mail har en svarstid på upp till fem arbetsdagar just nu. 
 

Du hittar kontaktuppgifter längre ner på sidan här.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2682 kommentarer
  • Svar
  • 19 maj 2024

@larsbertikl Hej, 

 

Har du möjlighet att ringa till Tre på måndag morgon tror jag att det är den bästa lösningen, eftersom mail har en svarstid på upp till fem arbetsdagar just nu. 
 

Du hittar kontaktuppgifter längre ner på sidan här.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies