Skip to main content
Nykomling
January 26, 2026
Besvarat

flytt

• January 26, 2026
  • 2 svar
  • 64 visningar

Hej, jag flyttar och undrar om jag kan använda samma router i den nya och bara koppla upp mig 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Hej, jag flyttar och undrar om jag kan använda samma router i den nya och bara koppla upp mig 

@Anna.otto Välkommen till 3Community.

Din router kan änvändas var som helst i Sverige bara 3 har täckning i området. Så ta med routern och koppla upp dig bara 😎

2 svar

Martin 20 år med 3
    Superhjälte
    Superhjälte
    January 26, 2026

Din router kan änvändas var som helst i Sverige bara 3 har täckning i området. Så ta med routern och koppla upp dig bara 😎

Har mitt svar hjälpt er? Markera gärna som "bästa svar" och "gilla" så blir det enklare för andra att hitta rätt.
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    January 29, 2026

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.