Besvarat

Flytt av abonnemang - extra surf försvunnit

  • 20 maj 2019
  • 1 svar
  • 19 visningar

Hej jag flyttade mitt abonnemang och blev då av med 10gb surf från 20gb som ingick i mitt abonnemang, så jag flyttade tillbaka abonnemanget privat men fick ändå inte tillbaka surfen, enligt kundtjänst så gäller inte original kontraktet då jag har signerat med mobilt bank id? men det stog ingen information när jag signerade som påpekar att jag blir av med min surf, hjälp uppskattas då jag har varit kund hos er sen länge tillbaka

mvh Shpetim
icon

Bästa svar av Nils 22 maj 2019, 12:30

Halloj @Shpetim922 och varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Självklart ska vi se över möjligheten att ordna detta, men i detta fall skulle vi behöva se över ärendet via kundservice då ej kan göra det här på ett öppet forum.

Om du mailar oss på kundservice@tre.se så kikar vi på ärendet direkt. Du kan givetvis även chatta eller ringa till oss. Kontaktuppgifter finner du här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj @Shpetim922 och varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Självklart ska vi se över möjligheten att ordna detta, men i detta fall skulle vi behöva se över ärendet via kundservice då ej kan göra det här på ett öppet forum.

Om du mailar oss på kundservice@tre.se så kikar vi på ärendet direkt. Du kan givetvis även chatta eller ringa till oss. Kontaktuppgifter finner du här.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings