Besvarat

flyttat abonnemang från sambo till mig, lurad igen?

  • 29 March 2019
  • 1 svar
  • 223 visningar

Hej!
Vi behöver hjälp. Jag har precis fått ett abonnemang flyttat från min sambo till mig, för att vi skulle få ner månadskostnaden med ca 1700 kr. Om jag aktiverar detta kommer min sambos räkning försvinna då?
Vi har fått ny box med ny kod. Men nu ringer viggo och säger att min sambo ska betala mer, och nämner inte att kontot är flyttat till mig. Jag ska betala ca 500 kr plus att min sambo fått betala mer????? vi är så lurade och ringt och ringt både 3 och viggo, och varje gång har vi blivit mer och mer lurade. Hjälp oss, innan vi går i personlig konkurs. Vi har fått hem massa gratis surfplattor och högtalare som skulle ingå. Men nu helt plötsligt ska vi betala för allt, även fast vi inte vill ha sakerna eller beställt dom. Vad är det frågan om??? min sambo ska betala 3400 kr nu???? Hjälp!!!! Med vänlig hälsning besviken och lurad kund.
icon

Bäst svar av Nils 1 April 2019, 15:02

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @förvirrad och varmt välkommen till forumet!

Det låter väldigt märkligt och vi ska självklart hjälpa dig se över vad som har hänt. Då vi ej kan hantera så pass specifika ärenden här på forumet rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice på telefon. Du når dom på 0771 735 300 så kommer dom att hjälpa dig vidare.

Svara