Skip to main content
Besvarat

Förhöjd avgift

• 17 april 2019
  • 1 svar
  • 312 visningar

Hejsan !
Såg precis att mitt abonnemang har förhöjts med 230:- , varför har de gjort de ? Mvh Sofie

Bäst svar av Jocke

Hej @Sofieeklund.

Jag misstänker att det kanske är avgiften som heter "Förhöjd avgift + din telefonmodell".

Avgiften är för din mobiltelefon, den hade tidigare ett annat namn men vi bytte namn på fakturorna så att det skulle bli tydligare för våra kunder. Den har självklart inte gjort fakturan högre eller något sådant, det är bara att annat namn.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 660 kommentarer
  • Svar
  • 19 april 2019
Hej @Sofieeklund.

Jag misstänker att det kanske är avgiften som heter "Förhöjd avgift + din telefonmodell".

Avgiften är för din mobiltelefon, den hade tidigare ett annat namn men vi bytte namn på fakturorna så att det skulle bli tydligare för våra kunder. Den har självklart inte gjort fakturan högre eller något sådant, det är bara att annat namn.

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies