Besvarat

förlänga abonnemang

  • 29 August 2019
  • 4 svar
  • 394 visningar

jag fick ett erbjudande om att förlänga mitt abonnemang med en s10 till ett billigare pris. gäller det erbjudandet även om jag gör beställningen genom kundtjänst?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Jocke 30 August 2019, 09:39

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Johan81.

Vad roligt att du mottagit ett erbjudande. Kundservicen har allt som oftast möjlighet att hjälpa dig med en förlängning av abonnemanget. Det kan dock i vissa fall vara så att ett erbjudande är bundet till t.ex. tre.se eller en återförsäljare.

Kontakta kundservice så kan dem hjälpa dig att se över ditt abonnemang.
Användarnivå 7
Emblem +36
Halloj @Johan81!

Har du fått hjälp med beställningen? Återkom gärna med hur det har gått 😁
Jag gjorde beställningen genom kundtjänst men glömde fråga om erbjudandet ingick där med. Tog nog lite för givet att det skulle ingå. Blev sedan osäker efteråt och därav min fråga här. Över en vecka har nu gått och jag har inte fått varken svar på min fråga av kundtjänst, ingen har visst behörighet att se det, och någon mobil har inte heller kommit.
Så jag får nog ta det när första fakturan kommer.
Användarnivå 5
Emblem +10
Gjorde du din beställning via kundservice så kan dem även se vad för beställning som är gjord samt priset för den. Kontakta dem gärna för att se över din beställning.

Notera att vid distansköp har du 14 dagars ångerrätt från det att du hämtat ut försändelsen om det mot förmodan skulle vara aktuellt.

Svara