Skip to main content
Svar

Förlänga abonnemang

  • October 4, 2019
  • 2 svar
  • 826 visningar

Hej!
Jag fick ett meddelande om att mitt abonnemang går ut i början av nästa år och att jag nu kan förlänga det. Vad innebär det? Får jag det billigare? Har jag betalt av telefonen klart nu?

Linnea

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Pettersson

Hej,

att du kan förlänga ditt abonnemang innebär att du exempelvis kan skaffa en ny telefon med de nya abonnemangsformerna som finns eller kanske byta till ett som passar ditt användande ännu bättre. Din nuvarande telefon har du betalat klart när bindningstiden går ut, dvs i början av nästa år. :)

Du kan alltid kontakta 3Kundservice om du vill veta mer. Här hittar du kontaktuppgifter.

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • October 4, 2019
Hej,

att du kan förlänga ditt abonnemang innebär att du exempelvis kan skaffa en ny telefon med de nya abonnemangsformerna som finns eller kanske byta till ett som passar ditt användande ännu bättre. Din nuvarande telefon har du betalat klart när bindningstiden går ut, dvs i början av nästa år. :)

Du kan alltid kontakta 3Kundservice om du vill veta mer. Här hittar du kontaktuppgifter.

  • Nykomling
  • October 4, 2021

Hej!

mitt abonnemang går ut 1 februari 2022, jag tecknade ett abonnemang och tog även ut en ny mobil för ca 2 år sedan. Detta brukar ligga på 499 i månaden då jag valde iPhone 11 64,  kan jag räkna med en skillnad på månadsfakturan om jag endast förlänger abonnemanget utan att ta ut en ny mobil?