Sitter nu på kvällen och ska förlänga mitt abonnemang utan något resultat. 3s erbjudanden om iPhone xs ink. AirPods som ska gälla tom 28/9. Jag fyller i alla uppgifter och trycker ”köp nu” och sedan står det bara Typ ”error”. Är det någon som vet vad detta kan bero på? Och/eller vadå som kan göras åt saken?
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej!
Har du testat att genomföra beställningen i någon annan webbläsare för att se om det fungerar? Alternativt kan du ju avvakta och se om det börjar fungera under morgondagen när 3 kunnat kolla på detta eller så ringer du till 3s försäljningsavdelning på 0735-300 630 imorgon 🙂
Har du testat att genomföra beställningen i någon annan webbläsare för att se om det fungerar? Alternativt kan du ju avvakta och se om det börjar fungera under morgondagen när 3 kunnat kolla på detta eller så ringer du till 3s försäljningsavdelning på 0735-300 630 imorgon 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.