Besvarat

Förlänga abonnemang på hemsidan. Får felmeddelande.

  • 24 september 2018
  • 1 svar
  • 266 visningar

Sitter nu på kvällen och ska förlänga mitt abonnemang utan något resultat. 3s erbjudanden om iPhone xs ink. AirPods som ska gälla tom 28/9. Jag fyller i alla uppgifter och trycker ”köp nu” och sedan står det bara Typ ”error”. Är det någon som vet vad detta kan bero på? Och/eller vadå som kan göras åt saken?


[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bästa svar av Pettersson 24 september 2018, 20:55

Hej!

Har du testat att genomföra beställningen i någon annan webbläsare för att se om det fungerar? Alternativt kan du ju avvakta och se om det börjar fungera under morgondagen när 3 kunnat kolla på detta eller så ringer du till 3s försäljningsavdelning på 0735-300 630 imorgon 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +12
Hej!

Har du testat att genomföra beställningen i någon annan webbläsare för att se om det fungerar? Alternativt kan du ju avvakta och se om det börjar fungera under morgondagen när 3 kunnat kolla på detta eller så ringer du till 3s försäljningsavdelning på 0735-300 630 imorgon 🙂

Svara