Besvarat

Förlänga mitt abonnemang i förtid?

  • 7 september 2018
  • 2 svar
  • 149 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej, jag har bara bindningstid kvar för abonamangen, inte för mobilen men jag vill bytta min abonemang med en ny mobil. Går det bra eller måste man vänta tills bidningstiden går ut?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Tristan 7 september 2018, 13:55

Hej Sahin!

Det beror på hur lång tid du har kvar på din nuvarande bindningstid.
Generellt kan man göra en förlängning av abonnemanget när man har mindre än 3 månader kvar av bindningstiden.

Det du kan göra är att ta kontakt med Kundservice genom att ringa 300 i din mobil så kan de titta på din kundbild samt hänvisa till abonnemangsavdelningen vid behov.
Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Sahin!

Det beror på hur lång tid du har kvar på din nuvarande bindningstid.
Generellt kan man göra en förlängning av abonnemanget när man har mindre än 3 månader kvar av bindningstiden.

Det du kan göra är att ta kontakt med Kundservice genom att ringa 300 i din mobil så kan de titta på din kundbild samt hänvisa till abonnemangsavdelningen vid behov.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej igen Sahin!

Fick du din frågeställning besvarad eller är det något mer du undrar över gällande förlängning av ditt abonnemang med en ny mobil?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings