Hej, jag har bara bindningstid kvar för abonamangen, inte för mobilen men jag vill bytta min abonemang med en ny mobil. Går det bra eller måste man vänta tills bidningstiden går ut?
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Sahin!
Det beror på hur lång tid du har kvar på din nuvarande bindningstid.
Generellt kan man göra en förlängning av abonnemanget när man har mindre än 3 månader kvar av bindningstiden.
Det du kan göra är att ta kontakt med Kundservice genom att ringa 300 i din mobil så kan de titta på din kundbild samt hänvisa till abonnemangsavdelningen vid behov.
Det beror på hur lång tid du har kvar på din nuvarande bindningstid.
Generellt kan man göra en förlängning av abonnemanget när man har mindre än 3 månader kvar av bindningstiden.
Det du kan göra är att ta kontakt med Kundservice genom att ringa 300 i din mobil så kan de titta på din kundbild samt hänvisa till abonnemangsavdelningen vid behov.
Hej igen Sahin!
Fick du din frågeställning besvarad eller är det något mer du undrar över gällande förlängning av ditt abonnemang med en ny mobil?
Fick du din frågeställning besvarad eller är det något mer du undrar över gällande förlängning av ditt abonnemang med en ny mobil?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.