Skip to main content
Svar

förlängning abonnemang

• September 24, 2025
  • 1 svar
  • 46 visningar

Tidigare har det gått att förlänga ett abonnemang i samband med beställning av ny telefon och få information om beställningen till ett annat nummer. Jag undrar om det fortfarande är möjligt då jag har flera telefonnummer registrerade på tre och önskar beställa en telefon på ett av mina nummer men få informationen om beställningen till ett av de andra numren?

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Angfal, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ja, det går att lösa. Om du beställer via kundservice kan de skicka leveransinformationen till ett av dina andra mobilnummer.

Observera att det är ägaren av abonnemangen som måste hämta ut telefonen. Är det du, så är det du som behöver hämta. Vill du att någon annan gör det kan du i PostNords app signera med Bank-ID och få en QR-kod. Skickar du koden till den personen kan hen använda den för att hämta ut telefonen åt dig hos postombudet.

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • September 26, 2025

Hej ​@Angfal, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ja, det går att lösa. Om du beställer via kundservice kan de skicka leveransinformationen till ett av dina andra mobilnummer.

Observera att det är ägaren av abonnemangen som måste hämta ut telefonen. Är det du, så är det du som behöver hämta. Vill du att någon annan gör det kan du i PostNords app signera med Bank-ID och få en QR-kod. Skickar du koden till den personen kan hen använda den för att hämta ut telefonen åt dig hos postombudet.