Hejsan , @Calsey
Jag tror när du klickar i “ Fortsätt med mitt nummer hos Tre “ och väljer du vill att abonnemanget ska innehålla. Sen när du tryckt “ Gå vidare “ , så kommer du till skriva in ditt befintliga 3 nummer. Då ska det bli en förlängning som jag tolkar det som . Eftersom du har obegränsat nu , så väljer du det bara nu igen och går vidare .
Sen kan jag tänka mig att det blir en slutfaktura på mobilen eftersom den är på avbetalning. Och abonnemangen är ingen bindningstid på .Men det bör bli sista faktura i November någon gång för mobilen. Eftersom det som används i oktober betalas i november.
Så det kommer på samma faktura som när du skaffar ny telefon på avbetalning , samt det obegränsade abonnemanget du fortsätter med.
Så antar det blir så att du betalar för 2 mobiler en månad cirkus . Beror på vilket datum i månad november det går ut . Och jag tror inte det blir någon kostnad på abonnemanget , eftersom du fortsätter / förlänger det . Så det blir ju att du bara kan ha en telefon , då det bara är ett Sim-kort aktivt , eller om du väljer E-sim som du också kan göra. Men man får alltid hem Sim-kort hem , sen kan man välja på nätet om man vill ändra det till det mer digitala e-sim kortet.
Och jag tror inte du behöver byta sim-kort ens, även om du får ett hem skickat . Så slippe du aktivera nytt .
Mvh F
Grymt svar @frodrik91!
Din nuvarande iPhone 12 ligger kvar till det datumet delbetalningen är kvar (Sista fakturan november i och med att det är eftersläpande fakturering) tillsammans med din nya telefon, som sedan löper vidare till och med sitt slutdatum
Mycket riktigt behöver du inte byta SIM-kort!