Skip to main content
Svar

Förlängning av abonnemang

  • September 14, 2018
  • 1 svar
  • 153 visningar

Hej !

har lagt en beställning idag på förlängning
av abonnemang , dock ligger jag 3 veckor utanför de 3 månaderna hoppas vi kan lösa detta ändå.

Annars är mitt förslag att skicka telefonen så att jag kan hämta ut den den 8/10 . Då håller vi oss inom avtalet.

mvh David

Bäst svar av Tristan

Hej David!

Jag rekommenderar dig att ta kontakt med 3:s Kundservice för att diskutera detta då 3Community inte är en direkt väg till Kundservice. Du når dem på 0735 - 300 400 eller via övriga kontaktvägar här:

Kontakta oss

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 14, 2018
Hej David!

Jag rekommenderar dig att ta kontakt med 3:s Kundservice för att diskutera detta då 3Community inte är en direkt väg till Kundservice. Du når dem på 0735 - 300 400 eller via övriga kontaktvägar här:

Kontakta oss