Hej !
har lagt en beställning idag på förlängning
av abonnemang , dock ligger jag 3 veckor utanför de 3 månaderna hoppas vi kan lösa detta ändå.
Annars är mitt förslag att skicka telefonen så att jag kan hämta ut den den 8/10 . Då håller vi oss inom avtalet.
mvh David
Sida 1 / 1
Hej David!
Jag rekommenderar dig att ta kontakt med 3:s Kundservice för att diskutera detta då 3Community inte är en direkt väg till Kundservice. Du når dem på 0735 - 300 400 eller via övriga kontaktvägar här:
Kontakta oss
Jag rekommenderar dig att ta kontakt med 3:s Kundservice för att diskutera detta då 3Community inte är en direkt väg till Kundservice. Du når dem på 0735 - 300 400 eller via övriga kontaktvägar här:
Kontakta oss
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.