Hej!
Mitt abonnemang har gått ut (jag har haft min mobil i 2år), jag undrar om jag beställer en ny telefon om det gammla försvinner så jag betalar endast för det nya?
>Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej!
Om du förlänger med nytt abonnemang och ny mobil betalar du för ditt nuvarande abonnemang fram tills den dag din nya mobil skickas till dig och för ditt nya abonnemang från den dagen och framåt.
Du kommer alltså bara att betala för ett abonnemang i taget.
Om du förlänger med nytt abonnemang och ny mobil betalar du för ditt nuvarande abonnemang fram tills den dag din nya mobil skickas till dig och för ditt nya abonnemang från den dagen och framåt.
Du kommer alltså bara att betala för ett abonnemang i taget.
Okej, tack för sbabbt svar. En till fråga som kanske är lite korkad men när du skriver förlänger är det samma sak som att lägga en ny beställning?
När man redan är kund och vill förändra sitt abonnemang samt binda upp sig på nytt för att få en ny mobil kallas det för att förlänga.
Du kan göra förlängningar här eller genom kontakt med Kundservice.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.