Besvarat

Förnyelse av abonnemang

  • 3 december 2018
  • 5 svar
  • 173 visningar

Hejsan!

I slutet på förra veckan förlängde jag mitt mobilabonnemang. Igår fick jag orderbekräftelsen mail-ledes.
Jag signerade där digitalt...

Nu till själva frågan.
Behöver jag skriva ut avtalet, signera och skicka in det via snigelposten?
Eller är det klart iom den digitala signeringen?
icon

Bästa svar av Chipsgeneralen 3 december 2018, 19:48

Så vitt som jag förstått så är du klar där!
men känns det osäkert eller du verkligen vill vara säker skulle jag ringa och dubbelkolla med 3kundservice.
Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
hej!
Var den digitala signeringen bank id?
För då borde det verkligen vara det som är för att det räknas som klart!
Japp, mobilt bankid...
Användarnivå 5
Emblem +9
Så vitt som jag förstått så är du klar där!
men känns det osäkert eller du verkligen vill vara säker skulle jag ringa och dubbelkolla med 3kundservice.
Hej,
Min bindningtid av mitt abonnemang har nu gått ut. Jag beställde nu ett nytt abonnemang med annan mobil etc. vad är nästa steg? Ser ni att jag har förnyat abbonemanget med den nya telefonen?
Användarnivå 6
Emblem +8
Japp, mobilt bankid...

Hej @Mattias77. Om du har signerat med BankID behöver du inte göra något mer. Vi vill gärna undvika alla papper och istället spara på miljön. 🙂


Hej,
Min bindningtid av mitt abonnemang har nu gått ut. Jag beställde nu ett nytt abonnemang med annan mobil etc. vad är nästa steg? Ser ni att jag har förnyat abbonemanget med den nya telefonen?


@Fridat Det låter som att du gjorde beställningen via Tre.se.
Om du valde knappen "Behåll nummer" och slog in ditt nuvarande telefonnummer hos Tre så gjorde du helt rätt. Kika gärna din e-post då du kan behöva bekräfta ordern genom att signera med Bank ID.






Grattis till era nya mobiler! 😃🎆

Svara