Skip to main content

Hej!

Igår, söndag 13/10 var jag i Skärholmen och förlängde våra två abonnemang. I samband med det beställde jag två telefoner, en iPhone Xs och En iPhone Xs max.

Nu behöver jag ändra XS max till en 11 pro.
Jag har ringt kundtjänst som hänvisar mig till butik.
Jag har oavbrutet ringt butiken som inte svarar och inte tar meddelanden.
Jag ville göra ändringen innan de skickar telefonerna men har ingen möjlighet att åka dit idag.
Hur i hela friden gör man då?

Åsa

 

sRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Hej @AsaHelenefors.

 

Vad roligt att du beställt nya telefoner.

Eftersom de är köpta i butik är det endast butiken som har möjlighet att ändra beställningen. Det går dock inte att garantera att det är möjligt eftersom avtal som är tecknade direkt i 3Butik inte har någon ångerätt. 

Min rekommendation till dig är att besöka den aktuella butiken och höra dig för. 


Lämna en kommentar