Fri surf för nya kunder, men vi trogna kunder får nada extra.

  • 24 June 2020
  • 4 svar
  • 631 visningar

Hejsan allihopa, 

Det kan inte bara vara jag som anser att det är både snålt och lite fult att bara erbjuda nya kunder deals. 

Fri surf i sommar...för nya kunder (199kr). 

Jag betalar 199kr för 5Gb. 

Tänk vilken glad och trevlig överraskning det hade varit att få ett meddelande där de talar om att jag får fri surf under sommaren. 

Vore det inte ett bra sätt att behålla nya kunder samt hålla trogna kunder kvar.

 

Näpp, istället så rings jag upp om att jag kan förlänga mitt abonnemang. Ingen deal, inget extra. Exakt samma saker jag kan hitta på nätet. 

//

Besviken trogen kund

 

Ps.

Ja jag vet att det är fritt att byta. Men jag trivs bra med TRE i övrigt.

Ds. 


4 svar

Jepp, kan bara instämma :-)

Även jag har endast 5 GB, men för 149:- /mån.
Framför allt när man redan retar sig på andra saker med Tre.

Har nu väntat 18 månader att få e-sim till min Samsung klocka att fungera med min Xiaomi.
Hade läst i detta forum att det fanns en lösning att man gick in i en Tre-butik och så gjorde de någon “ful-start” med en Samsung mobil. Men detta var deras egna butik inte alls intresserade utav.

Snart utan bindningstid.

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @SPeOR jag beklagar om du upplever att det enbart är nya kunder som får ta del av kampanjer och nedsatta priser. Vi försöker ha en god blandning av erbjudanden/kampanjer för både nya kunder och nuvarande kunder. Jag ska givetvis ta vidare din feedback. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , flikar in här och lägger ett par ord . 

Som befintlig kund önskar jag tex ett erbjudande liknande sommarflörten för nya kunder , riktat till mig som trogen långvarig kund att över sommarmånaderna man drar till sina hyttor / sommarställen och har det gött och tex drar med sin arsenal av prylar så som iphone,ipad,apple tv och drar på strömmning utan dess like av både ljud,podcast och rullande bild i form av tv .

Tex att man utökar surfen under juni , juli ,augusti för oss. Alternativt en belöning av “obegränsad “ Då många användare tex inte använder upp sin surf dom har rätt till under abbonemangstiden som har gått eller att man kan göra någon dubblering av befintligt , eventuellt kan ha ett generösare “ tillköp av surf “ under semestermånaderna . Visst låter det som en låt av per gessle men lite så är det ju . Man drar igång och kopplar av från all fart o fläkt . 

hoppas feedbacken är bra och kan gå ända upp till HQ , För detta är en bra grej att få nöjd kundnöjdhet och i långa hela stannar möjligtvis fler kunder kvar . Kontentan blir bättre tjänster för oss alla i form av täckning,förmåner,tjänster och högre tryck på branschen mot övriga kunkurrenter. 

Tack & bock för mig ;) Ha trevlig siesta 

@Göööör trogen kund sen medeltiden.

 

 

 

 

Testa mobilabonnemang med obegränsad surf i sommar för bara 199 kr/mån. När sommaren är över kan du antingen stanna kvar hos oss eller så skiljs vi som vänner. Hos oss bestämmer du! Gäller endast online.

Användarnivå 5
Emblem +9

@frodrik91 

 

Tjenare Fredrik, tack för att du tog din tid att berätta lite om förslag och feedback till oss.

Jag kommer givetvis ta vidare dina förslag och ideér. 

 

 

Ha en go sommar! :heart_eyes:

Svara